zaterdag 3 januari 2009

To be continued...maar op een andere plaats

Het ziet er weer naar uit dat mijn zoveelste experiment zal stranden op een vergeten plek ergens op het wereld wijde web. Bij deze wil ik aangeven dat deze weblog waarschijnlijk geen lang leven beschoren is. Mijn volgende fase zit er weer aan te komen. Op http://www.wardlenaerts.be kan je volgen hoe ik Joomla! volledig onder de knie probeer te krijgen. Er zijn reeds enkele artikels over ITIL gepost, maar verder zal het de komende maanden vooral over Joomla! gaan.

Vraagjes ivm met webdesign mogen nog steeds gesteld worden door een e-mail te sturen naar wardlenaerts@gmail.com

De hoofdreden dat ik stop met nieuwe artikels schrijven over "Webdesigner worden" is dat er op het internet reeds alle informatie te vinden is en het mij veel te veel tijd kost om minstens even goed te doen.

Mijn besluit over het gebruik van blogger is overigens over de volledige lijn positief als het gaat over bloggen voor de absolute beginner. Vooral voor het bloggen voor 'de gewone mens' die enkel geinteresseerd is in artikels posten, zonder verdere tierelantijntjes, is Blogger een topproduct.

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.